Magic Manga School
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 RPG Regels

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Bay
Niveau 3
Bay


Aantal berichten : 690

RPG Regels Empty
BerichtOnderwerp: RPG Regels   RPG Regels Icon_minitimema 12 apr 2010, 09:01

• Ten eerste gelden de algemene regels hier ook voor, adoh. I love you
• Voor je begint met spelen, vul je eerst het aanmeldformulier in bij "Aanmeldingen".
• De naam van je personage moet je accountnaam zijn.
• Je schrijft perfect Nederlands, dat betekent met hoofdletters, leestekens, ... .
• Niet spammen, dus geen 3 berichten na elkaar als het niet nodig is. Je mag dit alleen maar als je personage bv. ergens is en na een week reageert er helemaal niemand, dan mag je bv wel een 2de bericht om weg te gaan of weet ik veel.
• Je schrijft in de 3de persoon, verleden tijd.
Goed: Miyiku zag Ryan en rende naar hem toe. "Hé!", zei ze terwijl ze hem porde in zijn zij.
Fout: Ik zie Ryan en ren naar hem toe. "Hé!", zeg ik terwijl ik hem por in zijn zij.
• Je kan geen andere mensen besturen, je schrijft dus alleen wat je eigen personage doet of zegt.
Goed: Yumo keek naar het onbekende, duistere meisje. Hij hoopte dat ze naar hem zou kijken.
Fout: Yumo keek naar het onbekende, duistere meisje. Het meisje keek terug naar hem en liep op hem af.
• Als je iets wilt zeggen dat niet over de RPG gaat, dan zet je dat tussen (( 2 haakjes )). Bijvoorbeeld:
Lili-Mu liep op Cole af en wou hem aanspreken, maar toen ging haar telefoon.
(( Ik moet gaan. Doei. bladieblablabloeh ))
• DIALOGEN OF ANDERE RPG GESPREKKEN ZIJN NIET TOEGESTAAN OVER DE MAIL, DIT MOET JE IN EEN TOPIC DOEN. JE KAN ALTIJD EEN TOPIC SPECIAAL MAKEN EN ZEGGEN DAT NIEMAND ANDERS KAN REAGEREN. Ja dit klinkt pretty logical, maar er zijn altijd wel mensjes die denken dat de pb voor RPG's bestemd is eheheh.
• Bij je aanmeldingsformulier mag je GEEN andere magische krachten nemen, je MOET de krachten nemen vanop MMS.
• De PM (mailbox) telt niet mee in de RPG. Als je dus van personage tot personage een gesprek hebt over de mail, telt het niet mee in de RPG. De PM is er voor persoonlijke dingen, van mens tot mens. Ja dit is een herhaling, maar ik kan het niet vaak genoeg herhalen. What a Face
• Je mag meerdere accounts, maar enkel maximaal 2 accounts. Als je er nog eentje bijwilt, moet je dat eerst aanvragen door een pb te sturen naar mij. Let op: als je meerdere accounts hebt, moeten ze allemaal even actief blijven! Ga dus geen miljoenen personages aanmaken als je er met maar ééntje écht actief speelt!
ALS BEWIJS DAT JE DE REGELS HEBT GELEZEN ZET JE ONDERAAN JE AANMELDFORMULIER 'Oh machtige Bay, ik ben uw onderdaan en ik zal u gehoorzamen.' Indien dit er niet staat, word je ook niet goedgekeurd hihihi.
-

Ik zie wel wat voor 'straf' ik geef als je de regels overtreedt. Ik bijt, dus hou je er maar aan. Rrrr.


Laatst aangepast door Ayano op do 14 okt 2010, 19:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicmangaschool.actieforum.com
 
RPG Regels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemene regels
» Avatar regels

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Magic Manga School :: Algemeen :: Regels-
Ga naar: