Magic Manga School
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Algemene regels

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Bay
Niveau 3
Bay


Aantal berichten : 690

Algemene regels Empty
BerichtOnderwerp: Algemene regels   Algemene regels Icon_minitimema 12 apr 2010, 08:49

• Niet schelden. Tenzij het voor de grap is. Ja dan mag het wel. Hoer.
• Geen ruzie uitlokken. Peace for everyone cheers
• Niet spammen om je berichten hoger te krijgen, anders maak ik ze toch weel lager!
• Geen reclame maken voor andere RPG websites.
• Voor je begint met spelen, moet je eerst het aanmeldformulier invullen bij "Aanmeldingen".
• Als je je graag wilt verwijderen, mag dat niet. Je moet een topic aanmaken bij de RPG met als titel: "Vertrek van (en dan je naam)".
Daarin speel je dat je van de school weggaat. Anders wordt het veel te chaotisch met de gesprekken en berichten die achterblijven c:
• Je mag meerdere accounts, maar enkel maximaal 2 accounts. Als je er nog eentje bijwilt, moet je dat eerst aanvragen door een mail te sturen naar Elizabeth. Let op: als je meerdere accounts hebt, moeten ze allemaal even actief blijven! Ga dus geen miljoenen accounts aanmaken als je met maar ééntje écht actief gaat spelen!
• Schrijf geen berichten met enkel 'XD' of ':)' in of die shizzle, dit valt dus onder spammen voor de dummies.
ALS BEWIJS DAT JE DE REGELS HEBT GELEZEN ZET JE ONDERAAN JE AANMELDFORMULIER 'Oh machtige Bay, ik ben uw onderdaan en ik zal u gehoorzamen.' Indien dit er niet staat, word je ook niet goedgekeurd hihihi.

blub
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicmangaschool.actieforum.com
 
Algemene regels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» RPG Regels
» Avatar regels

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Magic Manga School :: Algemeen :: Regels-
Ga naar: